Čeština zábavně

 

Zásady popisu pracovního postupu si žáci ze 6.A nejdříve osvojili teoreticky v lavicích, poté si ověřili, zda podle jejich receptů vznikne ,,dobrota“. Žáci se sami rozdělili do tří smíšených skupin a určili si, jaký slaný a sladký pokrm připraví. Sepsali recepty na pizzu, minilangoše, palačinky, muffiny a růžičky z listového těsta, následně si rozdělili suroviny potřebné na přípravu. V pátek 2.6. se ve cvičné kuchyňce žáci proměnili v kuchaře a kuchařinky. Svého úkolu se zhostili dobře, o čemž svědčila vůně, linoucí se po celé škole. Všichni si na vlastnoručně připravených dobrotách pochutnali, nezbylo vůbec nic. Všichni žáci pracovali se zájmem, s chutí a bez hádek, vzájemně se respektovali a pomáhali, čímž mi udělali velkou radost. Velké poděkování též patří paní učitelce Ditě Sekyrkové a praktikantce V. Červenkové, které byly nápomocny jednotlivým skupinám.

                                                                                                                      L. Miadiková

 

Projekty realizované školou byly podpořeny z OPVK, který je spolufinancován ESF a státním rozpočtem České republiky.